Hoppa till huvudmenyn Hoppa till innehåll

Teckna abonnemang

Som konsertabonnent kan du luta dig tillbaka och bara njuta. Du slipper köer och har din fasta plats under hela konsertserien.

Vi hoppas kunna öppna säsongen enligt plan i september, men naturligtvis förblir publikens och medarbetarnas säkerhet vårt viktigaste fokus. Vi vet ännu inte hur många vi får ta in i Stora salen när vi öppnar igen i september, det beror på myndigheternas riktlinjer, därför kan vi inte sälja våra abonnemang för tillfället. I augusti kommer vi att gå ut med information om program och biljettförsäljning. Läs mer om kommande säsongen här.

Angående vårens inställda konserter

För de abonnenter vars konserter ställts in efter 13 mars 2020 till följd av myndigheternas restriktioner har vi tagit fram tre alternativ. Det är viktigt för oss att du gör ditt val senast 30 september 2020.

1) Efterskänk
Väljer du detta alternativ behöver du inte göra någonting. Summan går därmed tillbaka in i vår verksamhet – ett välkommet alternativ med hänsyn till förlorade intäkter under våren till följd av pandemin.

2) Tillgodohavande
Genom att begära ett tillgodohavande kan du efter kontakt med oss få välja kommande konserter under säsongen som kompensation. Vi tillämpar principen 1–1 oavsett vilken konsert som avses. Dvs även om du exempelvis råkat ut för att din After Work-konsert ställts in, ger vi dig möjligheten att gå på en ordinarie konsert med HSO (ej Trettondagskonserten och Amadeus).

3) Pengarna tillbaka
Kontakta oss för att ange vilken bank du har samt clearing- och bankkontonummer som pengarna skall sättas in på. Du kan även komma in till biljettkassan så sätter vi in pengarna direkt på ditt bankkort.

Varmt välkommen att kontakta oss angående ditt val!

Kontakt:
Telefon: 042-10 42 70 eller 042-10 42 90
E-post: mona.wikstrom@helsingborg.se

Biljettkassan har semesterstängt 22 juni–27 juli, därefter är biljettkassan öppen måndag–fredag mellan 12.30–16.00.